Misterele și secretele din adâncul Pământului. 5 dintre cele mai ciudate cranii descoperite de arheologi - Știința-Mister.ro
Connect with us

Descoperiri

Misterele și secretele din adâncul Pământului. 5 dintre cele mai ciudate cranii descoperite de arheologi

Published

on

Arheologia a descoperit foarte multe despre trecutul nostru, dar abia dacă am zgâriat suprafață. Pământul are multe secrete, dar, uneori, se fac descoperiri uimitoare și aceste cranii sunt dovada.

Aceste cranii neobișnuite au iesit la suprafață în urma lucrărilor de excavare făcute la o movilă de înmormântare în Bradford, Pennsylvania la sfârșitul anilor 1800. Cei trei cercetători care supravegheau săpăturile au fost uimiți când în loc de oseminte ale nativ americanilor din secolul al 13-lea, movila de înmormântare ascundea ceva ce semăna cu cranii de demon.

În afară de coarnele care ieșeau din frunte, scheletele au avut o altă caracteristică interesantă: aveau șapte metri înălțime!paracas

Ar putea aceste schelete fi rămășițele unei vechi rase de giganți care locuiau America de Nord de mii de ani în urmă? Unii au trasat paralele între această descoperire și misterioasa civilizație Mound Builder, din vremuri preistorice. Un număr de structuri megalitice au fost atribuite acestei civilizații mărețe, iar unii cercetători susțin că acestea sunt dovezi ce indică spre Uriași/Nephilim sau Strălucitorii. Rămășițele au fost trimise la Muzeul Philadelphia si de atunci au dispărut, eliminând posibilitatea unei analize aprofundate.

Aceste cranii în formă atât de ciudată au provocat destul de multă agitație de la descoperirea lor în 1928. Cele  peste 300 cranii au fost datate la peste 3.000 de ani, iar unii cercetători cred că această descoperire justifică o schimbare în paradigmele antropologice acceptate.

În timp ce multe culturi practicau presarea craniului în scopul de a obține un cap alungit, aceste cranii speciale par să aibă o altă poveste. În timp ce legarea capului modifică forma craniului, nu se poate mări volumul cranian în mod semnificativ.

Deci, cum putem explica faptul că craniile Paracas sunt cu 25% mai mari și cu 60% mai grele decât craniile umane obișnuite?

Într-o încercare de a face lumină asupra acestui mister, o serie de teste ADN au fost organizate de către directorul Muzeului de Istorie Paracas. Probele din fragmente de piele, par, dinți și oase au fost trimise la un laborator genetic pentru analiză și rezultatele au fost uimitoare.

După cum se dovedește, craniile aparțin unei rude foarte îndepărtată a lui Homo Sapiens. ADN-ul mitocondrial a prezentat mutații care nu s-au găsit în alte ființe umane.

Acest craniu a fost descoperit într-o mină aproape de Chihuahua, Mexic în anii 1930. A rămas în familia excavatorului și a fost privit ca o curiozitate.
În 1999, paranormalistul Lloyd Pye a avut o șansă de a examina craniul, susținând că acesta este o dovadă de încrucișări între oameni și extratereștri. Pye a numit craniul Star-Child, considerând că mama sa a fost o femeie umană în timp ce tatăl său a provenit de undeva din stele.

Recomandare:   Descoperirea care ar putea schimba istoria. Mistere identificate de arheologi în mormântul lui Tutankhamon

Craniul aparținea unui băiat de cinci ani care a murit în urmă cu aproape o mie de ani. Unii cercetători au sugerat că craniul este deformat din cauza unei boli numita hidrocefalie dar Pye susține că analiza ADN nu a arătat nici o dovada pentru aceasta boala. Aceeași testare ADN a revelat, de asemenea, atât de multe diferențe genetice între Star-Child și oameni obișnuiți încât ar putea fi considerat o entitate cu totul diferită. Cavitate lui craniană este cu 30 la sută mai mare decât cea a unui copil normal.

În ciuda faptului că sunt mult mai subțiri, oasele craniului sunt de fapt mai puternice, datorită prezenței de fibre microscopice neobișnuite în structura sa, o caracteristică ce nu a mai fost întalnită cranii umane normale.

Nimeni nu știe ce este acest lucru sau de unde provine. Tot ce putem spune cu certitudine este faptul că seamănă cu craniul unei creaturi extraterestre.

Această relicvă fascinantă a fost găsită în Munții Rodopi din Bulgaria de către un om care a pretins că a primit instrucțiuni într-un vis. Potrivit contului său, cinci umanoizi în costume galbene i-au arătat locul unde trebuia să sape.  Luan în seamă apelul lor, omul a descoperit acest craniu, îngropat alături de un obiect metalic eliptic.

Recomandare:   La jumătatea secolului trecut rușii au creat o locomotivă cu motor de avion ce atingea viteze amețitoare

Craniul este la fel de mic ca cel al unui copil uman, dar ascunde suficiente mistere. Este mult mai subțire și mai ușor decât oasele umane, cântărind doar 8.8 oz (250 grame) si are șase cavități, indicând un număr neobișnuit de ochi sau poate diferite organe senzoriale.

Directorul Muzeului de Paleontologie a Asenovgrad a avut o șansă de a-l examina și a spus că nu seamănă cu nimic din ce a văzut vreodată.

Teorii despre originea sa,  vechi experimente genetice nereușite, origini extraterestre, se pare că vor fi lăsate doar la stadiul de speculații deoarece craniul a dispărut fără urmă. Omul care l-a găsit a spus că i-a fost oferită o sumă mare de bani în schimbul craniului.

Oricine-l deține vrea să-l păstreze în secret.

Acestea sunt, fără îndoială, cele mai interesante și controversate cranii găsite vreodată. În timp ce unii consideră celebrele Crystal Skulls a fi nimic mai mult decât falsuri moderne create în anii 1950, alții cred că acestea dețin cheia către trecutul și viitorul nostru.

Legenda spune că mult timp în urmă, au fost douăsprezece planete locuite de oameni, fiecare planetă cu propriul său craniu. Craniul treisprezecelea a servit ca o legătură între ceilalți.

Recomandare:   Miracolul din PROPOLIS! Ce boli poate trata acest produs apicol

Cei care au venit în contact cu craniile spun că au fost martori unor evenimente ciudate și inexplicabile. Craniile aparent vorbesc și pot chiar proiecta imagini holografice. Se spune, de asemenea, că posedă puteri vindecătoare și secretul longevitatii.

Sursa: secretulcunoasterii.ro

Descoperiri

Descoperire surprinzătoare într-o piramidă din Mexic. Ce-a scos la lumină un cutremur puternic – video

Published

on

Anul trecut, pe 19 septembrie a avut loc în Mexic un cutremur cu magnitudinea peste 7.

Seismul care a devastat centrul Mexicului pe 19 septembrie a permis descoperirea ruinelor unui templu dedicat lui Tláloc, zeul aztec al ploii, fertilităţii şi al apei, în interiorul piramidei Teopanzolco, din statul central mexican Morelos.

Templul a fost prezentat presei joi la Cuernavaca, capitala statului Morelos unde se află în prezent piramida Teopanzolco, emblemă a culturii Tlahuica care s-a dezvoltat în regiune.

Din cauza cutremurului, „piramida a suferit o modificare considerabilă a centrului structurii sale”, a explicat presei Barbara Koniecza, arheoloagă la Institutul naţional de Antropologie şi Istorie (INAH).

Pe 19 septembrie, la sfârşitul după-amiezii, un cutremur cu magnitudinea 7,1, al cărui epicentru a fost localizat între statele Morelos şi Puebla, a zguduit centrul Mexicului, provocând 369 de decese, majoritatea în capitală.

Cutremurul a afectat în principal partea superioară a piramidei, unde fuseseră deja descoperite două temple, unul dedicat zeului mesoamerican al soarelui şi războiului, Huitzilopochtli, şi unul lui Tláloc, zeul ploii.

Atunci când INAH a efectuat cercetări cu georadarul pentru a examina structura piramidei, echipa sa a descoperit ruinele unei structuri ascunse, de asemenea dedicată lui Tláloc, alături de resturi de ceramică din perioada culturii Tlahuica.

Structura ar data din jurul anului 1.150. Templul ar fi măsurat circa şase metri lungime şi patru metri lăţime, având o scară de acces în partea de vest a monumentului, chiar pe locul unde se află scara actuală, vizibilă, şi integrată în piramidă.

sursa yoda.ro

Citește mai departe>>

Descoperiri

Povestea fascinanta a Daciei Superlong, un proiect gândit pentru delegaţiile oficiale ale lui Nicolae Ceauşescu

Published

on

Dacia Superlong a fost un proiect gândit pentru delegaţiile oficiale ale lui Nicolae Ceauşescu, iar povestea de mai jos va destainuie povestea din spatele acestuia.

Autoturismul cu şase uşi, gândit şi conceput în 1978 pentru deplasarea jurnaliştilor din staff-ul prezidenţial în vizitele de lucru ale celui mai iubit fiu al poporului, a fost unul dintre cele mai excentrice şi exotice proiecte auto concepute în Epoca de Aur.

Povestea elegantului autoturism fără pavilion s-a scris la Colibaşi, la exact 10 ani de la producerea primului automobil Dacia, în anul încetării contractului de licenţă cu Renault, fără însă nicio legătură cu toate aceste evenimente. A fost pur şi simplu o idee zeloasă, născută în sânul PCR Argeş pentru un scop măreţ: dotarea coloanelor oficiale ale Secretarului General al Partidului Comunist Român, tovarăşul Nicolae Ceauşescu. „Într-o dimineaţă din toamna lui ʼ78 sunt chemat la director. Fără prea multă introducere, acesta îmi întinde o foaie de calc ridicol de mică. O fiţuică, nu alta! Pe care era desenată sumar o Dacie. Fără pavilion, dar cu o uşă în plus (pe fiecare parte)! La rândul său, acesta o primise de la directorul general, la care ajunsese pe linie de partid“, povesteşte, pentru „Weekend Adevărul“, Nicolae Cosmescu, inginerul însărcinat, la vremea aceea, cu proiectarea şi asistenţa tehnică a realizării exoticului model.

Cosmescu este cel care, mai târziu, după detaşarea de la Centrul de Cercetare şi Proiectare al Dacia (CCSITA), la IATSA Ştefăneşi, avea să fie implicat în proiectarea şi punerea la punct a fabricaţiei altor câteva mode uluitoare. Printre ele, Dacia Sport şi Dacia MD87, două maşini pe care Weekend Adevărul le-a prezentat deja. Dovadă ca a ştiut încă de la începutul carierei sale să răspundă uimitor la provocări, stă şi povestea Daciei Superlong. „Un «caiet de sarcini» extrem de precar era tema pentru o realizare la scară naturală. Esenţiale erau cele şase uşi şi caroseria «descoperită». Gustul aventurii la care tocmai mă angajasem degaja un exotism puternic. O construcţie în cel mai a very british stil, care atunci când plouă te obligă să opreşti şi să-ţi deschizi umbrela! În plus, era o maşina destinată să transporte fotoreporterii care-l însoţeau pe şeful statului din vremea aceea, în vizitele sale de lucru“, spune inginerul piteştean. Cu fiţuica în faţă a plecat la treabă. Avea deja în cap o maşină fără pavilion, cu aproape un metru mai lungă decât modelul de la care pornise. „M-am întors în atelierul de proiectare şi m-am apucat de lucru plecând de la modelul de origine, Dacia berlină. Pe care l-am lungit până am reuşit să mai «urc» un pasager între ocupanţii locurilor faţă şi spate. Cu uşa de rigoare.

Pe hârtie, nu era o formă deosebit de apetisantă, dar era o maşină în care nu treceai neobservat. În total, lungimea a fost mărită cu circa 850 mm. Nu-mi mai amintesc exact cifra. Iar modelul l-am botezat «Dacia Superlong»“, mai spune Nicolae Cosmescu. Spre deosebire de ea, cea de faţă are precizie dimensională. Are rigoare şi e înnobilată cu elemente ce nu se regăseau ab initio. Aceea avea un unic merit: sugera. În schimb, aceasta avea răspunsuri ce au permis realizarea”

Din precarul “caiet de sarcini”, aşa cum l-a numit Nicolae Cosmescu, nu reieşeau, printre multe altele, tocmai punctele forte. Ranforsările structurii originale a Daciei berlină, ce pe atunci părea a fi eternă. A fost imperios necesar să i se adauge elemente noi, de altă culoare în imagine. Fără acestea, portierele ar fi fost doar elemente pur decorative.

„Ar fi trebuit să primim salarii de 10 ori mai mari“

Nu i-a trebuit mult timp pentru a găsi soluţiile cele mai la îndemână pentru depăşirea tuturor impedimentelor pe care le presupunea o asemenea alungire. „Linia generală o dată definită, mai rămâneau de elaborat soluţiile de convertire a caroseriei într-una plein air, care să nu sufere de răul endemic al unei rigidităţi precare, specific unor asemenea structuri. Constrângeri rapid soluţionate. Trebuie spus, ca un fapt cu iz anecdotic, că un tehician proiectant a desenat toate piesele de tablă ce urmau a fi modificate într-o singură lună! Prin metoda copy-paste, la care se adăuga cota pomenită. Un volum atât de mare de desene ar fi dat peste cap Normativul, şi ar fi trebuit să primim salarii de 10 ori mai mari! Evident, nu s-a întâplat deloc aşa“, mai spune inginerul.

În execuţie, maşina a mai avut nevoie de câteva îmbunătăţiri, dar şi pentru acestea s-au găsit soluţii fără prea mari bătăi de cap. „Un tinichigiu de mare clasă, domnul Pintea, a făcut o muncă fantastică, într-un timp delirant de scurt. Iniţial n-am aplicat întreaga gamă a ranforsărilor, curios să văd cum reacţionează o astfel de structură. E o probă clasică ce consta în măsurarea săgeţii caroseriei la mijlocul distanţei dintre axe. La noi, fără a apela la ranforsări, săgeata era cam mare. Iar drept consecinţă perversă nu se puteau deschide uşile. Moment depăşit prin adăugarea încă unor profile în praguri, şi între acestea şi planşeu. Dar şi a unor legături între stâlpii uşilor, pentru a îmbunătăţi cât mai mult posibil rigiditatea torsională“, mai spune inginerul piteştean.

„A ieşit din maşină şi ne-a felicitat! Era ce dorise“

Modelul a fost finalizat într-un timp nesperat de scurt. Şi, în ciuda vitezei în care a fost realizată, maşina s-a dovedit mai mult decât aptă să treacă CTC-ul. „Curând, totul a fost gata. Aşa că, tot într-o dimineaţă, împreună cu domul Pintea, am dus automobilul la pavilion să-l vadă directorului general, care a coborât, l-a privit şi, surprinzător la el, i-am sesizat un uşor zâmbet. Semn că «era de bine».

S-a urcat la volan şi a făcut vreo câteva sute de metri, după care a revenit. În aşteptarea verdictului păream a fi singuri pe planetă. Nimeni nu era în zonă. Dar îi simţeam pe ocupanţii clădirii, privindu-ne din spatele ferestrelor. A ieşit din maşină şi ne-a felicitat! Era ce dorise. O maşină elegantă, chiar seducătoare. Efectul asupra noastră, a celor câţiva implicaţi în realizarea proiectului, a fost prima acordată, care se se apropia de valoarea salariului lunar! Destul de însemnată în acele timpuri“, mai spune Nicolae Cosmescu

A fost vedetă într-un videoclip

Din păcate, maşina n-a ajuns niciodată în coloanele oficiale ale vizitelor prezidenţiale. Şi nu pentru că ar fi existat plângeri împotriva senzaţionalei creaţii. „Nu a existat nicio disfuncţionalitate. A fost, fără discuţie, o realizare originală. Care însă nu a ajuns niciodată ce s-a vrut a fi: o maşină de paradă. Este posibil să fi dobândit o altă soartă faţă de cea iniţială prin faptul că la scurt timp, dar fără nicio legătură cu maşina, fostul director general a fost înlocuit cu un altul, inginerul S. Săpunaru, care avea alte viziuni privind viitorul gamei de autoturisme. Probabil că Dacia Superlong s-a născut într-un moment nepotrivit.

Poate că dacă fostul director Mihai Dumitru şi-ar fi continuat activitatea de conducere şi ar fi vrut să o arate ca pe o realizare pentru dotarea coloanelor oficiaţe, maşina şi-ar fi atins, într-adevăr, obiectivul pentru care a fost gândită. Dar este doar o supoziţie!”, mai spune inginerul piteştean. N-a ajuns Dacia Superlong să asigure deplasarea fotoreporterilor care-l însoţeau pe tovarăşul Nicolae Ceauşescu în vizitele sale de lucru, dar vedetă tot a devenit. „A beneficiat de un parfum de exclusivitate pentru profilul flatant de adevărată vedetă. A avut parte de o «carieră artistică», trăindu-şi viaţa printre alte celebrităţi ale recuzitei studiourilor Buftea. Îmi amintesc faptul că doi-trei ani după ce o realizasem, am văzut-o într-un clip video al vremii, pe Magheru, avându-le la bord pe componentele unei formaţii de muzică uşoara en vogue, pe atunci, «5T»“, mai spune Nicolae Cosmescu.

Citeste mai mult pe adevarul.ro

Citește mai departe>>

Facebook

Cele mai citite articole de astăzi

Copyright © 2018*stiinta-mister.ro* Unele drepturi rezervate Stiinta si Mister este un site ce va propune sa parcurgeți articole, speram noi interesante, din toate domeniile științei, sa aflați lucruri pe care nimeni nu vi le-a spus pana acum si astfel sa va lărgiți cat mai mult domeniul cunoașterii. Sub sloganul celebrului EInstein, "Cea mai frumoasă şi mai profundă trăire omenească este misterul, vă invităm să intrați în această lume necunoscută multora dintre noi. Pentru eventuale idei, sugestii și de ce nu critici vă invităm să ne lăsați mesajele dumneavoastră la contact@stiinta-mister.ro De asemenea puteți accesa si pagina noastre de Facebook www.facebook.com/stiintasimister