Dacă vi se întâmplă să răsturnaţi ceva de pe raftul unui supermarket, nu vă faceţi griji şi nu vă grăbiţi să plătiţi pagubele. Nu întotdeauna sunteţi de vină.

Dacă daunele nu sunt din vina dumneavoastră, nu sunteți obligat să plătiți pentru ele.

De exemplu, dacă ați atins accidental o sticlă și aceasta a căzut și s-a spart, va trebui să vă uitaţi dacă pe raft există bare de protecție. Acestea sunt necesare pentru stabilitatea produselor. Dacă acestea lipsesc, deteriorarea produselor este din vina lucrătorilor din magazin. Există și alte standarde pentru amplasarea mărfurilor. De exemplu, distanța dintre rafturi ar trebui să fie de cel puțin 1,4 metri. Cu cât suprafața magazinului este mai mare, cu atât distanța dintre rafturi crește:

1,4 m – pentru suprafețe de până la 100 m2

1,6 m − pentru suprafețe de 100-150 m².

2 m − pentru suprafețe de 150 – 400 m².

2,5 m − pentru suprafețe de 400 m².

Nu permiteți ca angajații magazinului să vă intimideze sau să vă amenințe. Numai instanța vă poate obliga să plătiți pentru bunurile distruse. Nu trebuie să faceți acest lucru imediat! Mai bine cereți personalului să vă dea cartea de reclamații. Descrieți detaliat tot ce s-a întâmplat. Este foarte posibil ca în acest moment, administrația magazinului să-și schimbe atitudinea. La urma urmelor, se tem foarte tare de litigii și de inspecții.

Dacă angajații magazinului continuă să vă preseze, propuneți să rezolvați problema în instanță. Amenințați că veți depune plângere la Agenția pentru Protecția Consumatorilor.

Sursa: citeste.info

Nu ratați ultimele noastre articole

Mistere identificate de arheologi în mormântul lui Tutankhamon

Istoria Egiptului antic și mormintele faraonilor, ca cel al lui Tutankhamon, nu încetează să...

O descoperie incredibilă schimbă istoria după aproape 250 de ani. Unul dintre cei mai mari comandanţi din istorie era...

Unul dintre cei mai mari eroi ai Războiului de Independenţă ar fost intersexual, potrivit...

Istoria Coroanei de Spini a lui Hristos, cea mai preţioasă relicvă a creştinătăţii, salvată din incendiul de la Notre...

Sfânta Coroană de Spini, una dintre Sfintele relicve ale Pătimirilor Domnului aflate la Catedrala...

1 COMENTARIU

  1. Nu e nevoie deloc de plata mai ales daca aceasta nu este intentionata.

    Mentionez ca am lucrat in comert ca si sef de tura intr-un magazin de marca si niciodata nu s-a pus problema ca este nevoie neaparat de plata produselor sparte, nici macar la insistentele clientilor; mergand dupa principiul clientilor multumiti, care de asemenea era si principiul meu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here