Articole adăugate recent

Tot mai multe invenții sunt lansate și făcute cunoscute publicului larg. Iată că lângă noile concept-car ce funcționează cu thoriu  sau Quant e-Sportlimousine a nemților ce funcționează cu apă sărată, un nou concept american vine să spargă topurile privitoare la electric car. Concernul Tesla creează în prezent 2 modele de autovehicule electrice și în premieră un SUV, total electric, dar cu o autonomie maximă de până la 400-500 de Km, după care necesită reîncărcare. Acest nou concept EVUR este un model revoluționar care ne va rupe total de hidrocarburi și poluare.

EVUR este un vehicul total electric, care este echipat cu un sistem de încărcare cinetică, care va permite vehiculului să se deplaseze un interval nelimitat de timp și kilometrii, fără necesitatea de a opri și a reîncărca, folosind propria putere continuu. În plus, vehiculul va produce energie în exces, generată de un sistem patentat nano-electric (bazat pe nanotehnologie) cu mai multe faze de încărcare, care atunci când energia este depozitată la bord în niște super-condensatori, mai târziu poate fi conectat pentru putere acasă, sau a încărca rețeaua electrică națională pentru vânzări sau credit (deci poate funcționa și ca o microcentrală electrică).

Atunci când este folosit, potențial de milioane de americani, –EVUR– va revoluționa ecuația întregii puterii electrice naționale, prin transformarea fiecărui vehicul într-o centrală electrică, prin conversia mișcării neutilizate pasive și cinetice în energie, creând putere prin regenerare.

Prin configurația sa –EVUR– utilizează sisteme de generare a energiei pasive și cinetice la bord, care produc energie electrică de către un grup divers de brevete sinergice și invenții noi, ce folosesc acum:

* Material supraconductor revoluționar pentru a depăși limitările de conversie electrice atât de captare a energiei cinetice și pasive, cu eficiență nanomatică.

* Un revoluționar sistem de stocare a energiei la bord, prin super-condensatori.

* Un revoluționar sistem integrat de asamblare ușoară a vehiculului printr-un sub-cadru care combină rezistența dincolo de oțel, printr-un superconductor de circuite plasmonic.

* O revoluționară gamă de antene din metamateriale ce oferă o retenție  ambiantă de energie electrică, de transmisie fără fir (wireless) și de distribuție cu o precizie nanometrică, plus metodologii suplimentare plug-in de energie convențională.

Citește și:
Descoperire surprinzătoare într-o piramidă din Mexic. Ce-a scos la lumină un cutremur puternic - video

* Sisteme revoluționare de management electric la bord, putere nano-optică ce include condensatori mari de retenție, nanotub de carbon / conductori elastici cu un dispozitiv de management al bateriei termice.

* Pachete gemene revoluționare în impulsuri de 71 kWh / litiu, de baterii cu o multitudine de sisteme primare, secundare și terțiare la bord, cuplate cu motoare electrice gemene, răcite cu apă, de 400 de cai putere și un cuplu motor de 590 Nm la 850 amperi și 338 volți, cu o singură viteză / transmisă axial.

Aplicații ale următoarelor surse de energie cinetică și pasivă utilizate de -EVUR : Mecanice, magnetice, acustice, centrifugale, gravitaționale, atmosferice, radiante, termice, solare, regenerare motrică, piezo-electrice, fotovoltaice și eoliană.

Prin combinația tehnologiilor în generarea și depozitarea energiei electrice, în toate aceste autovehicule, puterea continuă este suficientă pentru a călători nelimitat, fără oprirea pentru reîmcărcare. MAI MULT, prin combinarea forțelor fizice ambientale rezultate datorită mișcării sau altor procese, energia suficient produsă, poate fi recoltată, utilizantă, depozitată și distribuită peste cerințele unui vehicul electric, într-o gamă NELIMITATĂ. De asemenea, prin combinarea generatoarelor electrice primare, secundare și terțiare, puterea redundantă de la bord poate fi folosită ulterior în casă, prin prize – sau transmițând-o wireless în Grila Națională Electrică și supusă vânzării. 

Despre acest nou concept EVUR, amintește si inginerul băcăuanGheorghe Bordeianu, cel care susține ca a inventat motorul cu apa.

“Pentru mine, motorul cu apa nu mai e ceva “uau”. Am proiecte mai valoroase decât acesta. Acum lucrez la automobilul 100% electric, dar nu cu baterie. Fac un motor electric cu autonomie nelimitata. Prin invenția mea, motorul respectiv se va alimenta din energie cosmica.

Practic, este o aparatura electronica, capabila sa capteze aceasta energie din spatiu. Ce nu stiu oamenii este ca energia exista, dar noi nu stim sa o captam. Asta vreau eu sa fac acum”, s-a destainuit Bordeianu, pentru desteptarea.ro

Sursa: evur.us; burebista2012.blogspot.com


Vă așteptăm și pe PAGINA DE FACEBOOK pentru a comenta împreună articolele noastre.


Nu ratați aceste articole !

1 COMENTARIU

  1. DPDV tehnologic nu este inca posibil. Poate doar ca un proiect si un studiu stiintific. Nu exista aplicatia practica ptr ca nu sunt materiale cu specificatie electromagnetica de stress la parametrii necesari. Iar nanotehnologia e departe de asemenea aplicatie. Chiar daca ar putea fi posibil infrastructura ar fi enorma iar o asemenea masina ar costa 5 milioane de euro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here